Fur Squadron
FUR Squadron is an arcade space shooter on rails, which follows the adventure of a team of elite pilots during what seems at first a routine training in virtual reality. In this mind-blowing journey through retrowave aesthetic environments and synthesizer music you will face the simulations (or not) of the units and minions of the evil Skal Empire. Meet your team. The brave leader of the FUR Squadron, the ferret Blaze Mustela. The sarcastic ace pilot Kiro Nax. And the brilliant and cheerful engineer Axel Mex.