Family Mysteries Collection
This bundle includes: - Family Mysteries: Poisonous Promises Entertaining plunge into the world of debauched elites, alluring women and corrupted cops, where power is the ultimate currency. This is a thrilling introduction to the brand new Hidden Object Game series in the tradition of best police dramas. Ever-present danger, glitzy surroundings and a unique rhythm of the glamorous yet deadly city, evoking a fanciful nostalgia for such TV hits like Miami Vice, Beverly Hills Cop and CSI. - Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow Framed scientist travels through time to save his beloved wife and reveal kidnapper's identity. Find hidden objects in the post-apocalyptic world, solve cyberpunk puzzles and embrace the future full of adventures! Second part of the Family Mysteries series introduces a post-apocalyptic vision of dystopian future where human race is at the brink of extinction. You'll be dealing with high-tech, mutinous software as well as bunch of challenging riddles and - as usual - exigent hidden object scenes. - Family Mysteries 3: Criminal Mindset Take on a role of a famous scientist drawn into a dangerous game, where the goal is to save the mankind and uncover family secret. Get ready for a pulse-pounding adventure in the world of experiments, mysteries and espionage! Third instalment of the Family Mysteries series plunges you into a sea of action, double agents, brainwashed patients, murky experiments, nerds and conspiracy theories. A thrilling example of spy fiction with upfront overtones of X-Files, that should satisfy even the pickiest fans of the genre as the story unfolds at a breakneck pace and keeps you immersed to the very last minute!