Emoji Battlefield - Origins
Emoji Battlefield - Origins throws you into a chaotic, rogue-like first-person shooter where emojis aren’t just harmless faces — they’re deadly enemies. Start each run by customizing your experience with unique modifiers: crank up the difficulty, make every emoji wear a ridiculous hat, or turn on bouncing mode for hilarious chaos. Then pick your unlocked arena — from The Bouncy Castle to Candy World or even outer space — each with its own hazards and interactive traps. Armed with only a pistol, you’ll face waves of emojis that charge, dash, fly, shoot, shield themselves, explode, and overwhelm you with sheer numbers. Kill them, collect glowing experience orbs, and level up to choose from powerful upgrades. Will you improve your damage, speed, or reload time? Unlock stronger weapons? Or summon explosive chaos to wipe out swarms at once? Every decision shapes your survival run. As the arena fills with bouncing, exploding, and bullet-spewing emojis, the game becomes a frantic dance of dodging, aiming, and managing your ammo while exploiting map hazards like explosive sweets or damaging zones to survive longer. The further you go, the crazier it gets — until you’re finally overwhelmed. But every run earns progress, new arenas, and more chaos for your next rampage. Do you have what it takes to survive the emoji apocalypse?