Double Dangerous
Get ready to lock, load, and double the chaos! Double Dangerous is a high-octane third-person shooter that flips the script on traditional gameplay. Wield dual guns and unleash a storm of bullets in any direction—regardless of where your character is facing. Run forward while blasting behind you, pull off wild one-arm shots, or take down enemies mid-dive in slow motion. The choice is yours, and the fun is limitless.