Chico's Delivery (Xbox Series)
Get ready for a delicious, fun, and fast-thinking adventure in a world where every delivery needs to be perfect. In Chico’s Delivery, you control an adorable pizza-delivery bird that slides endlessly across the environment, turning every stage into a clever and irresistibly addictive puzzle. But reaching the destination is only part of the challenge. Every table has a counter that decreases with each movement you make, creating a strategic race against time and against your own mistakes. Carefully plan your route, choose the perfect path, and figure out how to serve every table before the orders expire. The biggest twist comes from the way Chico moves. Once he starts sliding, he only stops when he collides with a wall, obstacle, or environmental object. This turns every movement into an important decision where predicting trajectories and thinking several steps ahead becomes essential for success. As the journey continues, new mechanics make the puzzles even more creative. Use pizza teleporters, deal with rising tables, take advantage of directional arrows, and learn how to manipulate the environment to create perfect deliveries. Every level introduces a fresh situation that demands observation, logic, and strategy. With cute visuals, a cozy atmosphere, and clever challenges, Chico’s Delivery offers the kind of relaxing and satisfying experience that makes you want to play “just one more level.” It is the perfect balance between accessible puzzles and increasingly strategic decisions. Perfect for fans of logic games, casual challenges, and adventures full of personality, Chico’s Delivery transforms simple pizza deliveries into a fun, charming, and surprisingly strategic journey. Observe the stage, slide through the perfect route, and make sure no pizza arrives late.