Cats and Seek : Kyoto
Cats and Seek: Kyoto is the third cozy adventure in this beloved series. Explore a charming scene set in the heart of Kyoto and play hide-and-seek with adorable cats! With soothing sounds, cute visuals, and relaxing gameplay, it’s the perfect way to chill out - solo or with friends. Features: - 200+ hidden cats to discover - New! Photo and Paint Mode to capture and color your scene - Free hints to help you along the way - Save system to track your progress - Adjustable game colours, brightness, and contrast!