Beautiful Sakura: Fashion Club
Beautiful Sakure: Running Club is a continuation of Kaito's journey. Kaito is at a crossroads, unsure of his future. He stumbles upon photography and becomes intrigued by the art. As he starts experimenting with his camera, Kaito reconnects with old friends, asking them to be his models. Together, they explore new places, and with each photo, Kaito becomes more confident in his newfound passion. However, as time passes, deeper emotions start to surface. Friendships are tested, old feelings reignite, and unexpected tensions arise, turning simple photo shoots into moments of vulnerability and drama. Kaito must navigate these complex relationships while staying true to his artistic journey.