Battle Kid: Fortress of Peril
After having uncovered a devious plot to build a super-secret Supermech on your island, you head to an ancient high-tech fortress in an effort to prevent this weapon from being completed. You must navigate through the various sectors of the fortress, while battling its denizens and avoiding its many dangers in this authentic retro gem! Along the way, you will uncover items that will allow progress to new locations of the fortress and grant you new abilities. Do you have what it takes to overcome the perils that lie ahead or is the island doomed?