Around The World in 80 Days: Hidden Objects
Around the World in a Search for Truth Pack your bags and step into the shoes of Jules Verne’s most famous explorers. You’re joining Phileas Fogg and the devoted Passepartout on a race around the globe, but this isn't a simple sightseeing tour. Between the fascinating landscapes and the local atmosphere of every new city, there’s a massive mystery to solve: someone has robbed the Bank of England, and the trail leads right across your path. As you move from one country to the next, you’ll need to stay sharp. You’ll be hunting down hidden objects, spotting tiny differences in crowded markets, and piecing together puzzles to clear the way for Fogg’s journey. Every scene you complete doesn't just push the story forward, but helps you grow your own personal collection of trophies and unlocks even tougher challenges. The world is full of distractions, but don't let the beautiful scenery fool you. Dangerous plot twists are waiting around every corner, and the clues you need are often hiding in plain sight. It’s time to see if you have the eyes of a true detective and the heart of an explorer. Good luck on your way, the clock is ticking!