2017 Hot Pass
The 2017 Hot Pass for NASCAR Heat 2 keeps you up to date with 7 expansion packs that add new paint schemes, challenges, spotters, custom car templates, and other enhancements to keep your game fresh! Includes all additional in game content available by 12/31/17.