December Jumbo Expansion
We’re launching our biggest pack yet with over 130 paint schemes! For the first time ever, players can play in race-winning paint schemes from 19 MENCS races. The pack will also have 84 playoff paint schemes from the Monster Energy NASCAR Cup Series, NASCAR XFINITY Series, and NASCAR Camping World Truck Series. Also included are 31 paint schemes from the MENCS and NXS regular season. Finally, 3 new Challenges await. This content is also included in the 2017 Hot Pass!