16-Bit Soccer
Do you love those soccer games on consoles & home computers from the 90s? If you want to relive those moments of fast-paced action with cool pixel graphics then “16-Bit Soccer” is just what you're looking for! You’ll get a real buzz playing this game which is easy to learn but hard to master and even more difficult to put down!!! It features: - 5 different leagues from Europe (England, Spain, Germany, France and Italy)! - World and European Tournaments. - More than 120 teams to choose from. - Play alone or with friends in 1 and 2 player games. - Cool pixel graphics. - 3 levels of difficulty. In the free version you are just able to play the first 30 minutes of a match! Full functionality available via in-app-purchase! 16-Bit Soccer, you won’t stop playing until you’ve won every league and every tournament!