1-Bit Dungeon (Windows)
1-Bit Dungeon – A Brutal Retro Challenge Enter the Dungeon – If You Dare 1-Bit Dungeon is a fast-paced 2D action platformer that blends crisp 1-bit pixel art with modern game design. Tight controls, intense combat, and a rewarding difficulty curve await those brave enough to enter. Master the Blade – Conquer Your Foes Dodge with precision, learn enemy attack patterns, and strike at the right moment to defeat monsters, ghosts, and slimes in brutal sword-based combat.