Moto Racer 4
In a world where freestyle and risk-taking dominate, impose your riding style all around the world. Impress your opponents and win races with class! Moto Racer 4 is racing game you can play on asphalt or dirt in single or multiplayer mode (up to ten players). Master drifting, wheelies, sharp turns and other techniques to earn a place on the podium! Customize and upgrade your bike! Progress through Moto Racer 4 and take in the stunning environments. From the United States to the Asia by way of the desert, Moto Racer 4 takes you through perilous, breathtaking courses at 100 miles an hour. 1 GAME, 2 CATEGORIES: ASPHALT & DIRT EVEN MORE CHALLENGES: In Progression mode, advance through the game and complete challenges to unlock even more content! IMPRESSIVE, VARIED ENVIRONMENTS: From the Bay Area to the Asia by way of the desert, become the freestyle king by stringing together tricks on the most unlikely of terrains. CUSTOMIZABLE BIKES: Customize your bike however you like to reflect your unique style. CHALLENGE YOUR FRIENDS: Face your friends on split screen or on line in multiplayer mode with up to 10 players at one time!