Demons Age
“Demons Age” is a classical Role-playing game, designed to be a modern successor of grate classic videogames such as “Baldur's gate” and “The Temple of Elemental Evil”. Despite “Demons Age” being highly inspired in D&D projects such ToEE, Chaos Chronicles or Baldur’s Gate, follows its own perspective on a whole new fictional world. Bigmoon took the artistic freedom to innovate, create new fictional locations, interesting characters, a captivating plot, and a whole new world to discover, experience, and gameplay.