Has-Been Heroes
Embark on an epic journey with the Has-Been Heroes, a group of legendary champions once celebrated throughout the kingdom - almost forgotten until the King has one more quest, the most epic of them all: TO TAKE THE TWIN PRINCESSES TO SCHOOL! Key features: * Meet the epic band of heroes as the young and eager Rogue, joining the company of the wise monk Metacles, the giant-wrestling warrior Crux... wait until you meet the others, incl. the Anthropologist turned Mexican Wrestler, the ever-vigilant and paranoid Sheikh, and many more! * Unlock and collect hundreds of game-changing items and spells, boosting the heroes' powers and making each run unique! * Combine spells for devastating effects, learning the power of magic as you gain more elements. * Face countless monsters, each bigger and more menacing than the next. Can you wipe out the army of evil led by the Great Ghoul? * In roguelike fashion, die and try again - choose your heroes wisely and prepare for battle!