The Crew
Try the CREW game for free! Go to the Xbox One console store to download the trial. Learn more at thecrewgame.com/freetrial. The Crew is a revolutionary action-driving MMO that connects players online like never before. The Crew takes you and your friends on a wild ride across a massive, open-world recreation of the United States that is richly detailed and loaded with endless challenges. Generous in content and tailored for the connected generation, The Crew is the next-gen game that redefines action-driving. Additional System Requirements: Minimum broadband internet connection of 512 Kbps is required to access all features. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Danish, Dutch, Finnish, Norwegian, Polish, Russian.