Toy Soldiers: Cold War
(Online Interactions Not Rated by the ESRB) The Cold War is decided when ‘80s era action toys come alive and wage war! Toy Soldiers: Cold War blends intense first person combat with addictive action strategy, whether you’re scrapping solo or jumping into the fray with friends. Battle in campaign, competitive, co-op modes or fight for the highest score in mini-games!