FRU
FRU is a puzzle platformer that features an innovative use of Kinect, in which your silhouette becomes a "portal" between two worlds. You will find yourself solving puzzles by strategically positioning your body, combining physical interaction with traditional platforming. Be precise, be careful, take on a funny pose, but most importantly, be creative with your body! Every level can be solved in multiple ways, with different poses. What sort of creative solutions can you come up with? Discover the turbulent past of the FRU temple... through the lense of your silhouette!