Spectra
"Spectra: 8bit Racing, flips the script on what we’ve come to expect from a music-based game." - Xbox Wire Spectra is a beautiful twitch racing game that will have you on the edge of your seat! Blast your nimble ship down intricate ribbons of light in time to a thumping all original soundtrack by Chipzel (Super Hexagon, Size Does Matter). Spectra will have your ears pumping and your heart racing as you drift into a trance with just one objective. Survive till the music stops! A true callback to arcade games of old; mastery of Spectra will require all your twitch skills and the beautiful retro style graphics will have you just itching to go dig up your Atari! -Game Features- Exclusive soundtrack from chiptune legend Chipzel Procedural levels for UNLIMITED playthroughs The downloadable version of this game supports English.