Blood Knights
Two deadly enemies. One blood bond. No mercy. Fight with Alysa and Jeremy against hordes of enemies. Carnage for two: play solo or with a friend! The hack'n'slay offers single and multiplayer modes that allow you to play solo or with another player at any time. Co-op mode opens up a range of different tactical combat options: capture enemies with the vampire grip and drink their blood to increase your strength. Share your blood with your fellow player and support them.