Hard Corps: Uprising
(Online Interactions Not Rated by the ESRB) Thrilling retro run-and-gun action is back with a vengeance in Hard Corps: Uprising, a new 2D side-scroller developed by ARC System Works that pays homage to classic Konami action series. Play as the soldier Bahamut as he begins to write his legend. Battle in the grueling trenches of Arcade mode, where only the best-of-the-best can survive to the end, or the all-new Rising mode, where a life bar and point system allow you to purchase items and upgrades to build your soldier up and achieve ultimate victory. Need help? Partner with a friend to lay down some serious carnage.