Ghostbusters: Sanctum of Slime
(Online Interactions Not Rated by the ESRB) Strap on your proton packs for an all-new Ghostbusting adventure! Ectoplasmic threats are spawning all over New York, and only you and your team of rookie Ghostbusters can stop them. Choose from 4 new playable characters. Hop in the all-new ECTO-4WD and blast your foes with a medley of destructive weapons. Battle against the hordes of evil entities alone or with a team of friends through local or online multiplayer co-op. Show them you ain’t afraid of no ghosts!