HALF-MINUTE HERO -Super Mega Neo Climax-
(ONLINE INTERACTIONS NOT RATED BY THE ESRB) The world is at its end, and you have 30 seconds to save it. Welcome to HALF-MINUTE HERO -Super Mega Neo Climax-!A complete hypersonic RPG adventure: start your quest, meet people who need your help, fight through dark dungeons, earn money, upgrade equipment, level up, level up, level up, and take down the final boss…all in just half a minute! There are 62 entire RPGs in HALF-MINUTE HERO, each with its own leaderboard to earn medals and compete with friends. You’ve never played an RPG like this before!