Tower of Guns
Tower of Guns is a fast-paced, bullet-hell, first person shooter with randomized levels and enemies, power ups, epic bosses and tons of unlockable items and weapons. You never know what to expect next! It is a pure FPS experience for players who just want to shoot stuff, battle gigantic bosses, collect loot, and upgrade their abilities and weapons to insane levels! So grab a rocket launcher, slap a shotgun modifier on it, pick up a hundred stackable double jumps and go conquer the Tower of Guns! - Randomized levels make every playthrough unique. - Plenty of weapons, mods, abilities and perks. - Countless secrets to find. - Epic boss battles. - Global Leaderboards to see if you are the toughest player around.