Play the beginning of HITMAN for free and become the master assassin. The first location in the game is a secret training facility, where players step into the shoes of Agent 47 for the very first time and must learn what it takes to become an agent for the International Contract Agency. Anyone who downloads the game for free will have full access to everything included in the ‘ICA Facility’ location; - 2 Story missions, including all cut-scenes - 2 Escalations Contracts - 40+ Challenges - 17 Achievements Note: Your saved progress will transfer to the full game, if purchased.