Toy Soldiers: War Chest
Kaiser, Starbright, Phantom and Dark Lord Armies There are four different armies to command, each with different strengths, play styles and personalities. Kaiser returns with his disciplined WWI-era German forces, and Starbright brings her cuddly army of Buddy Bears, Ponies, and Pixies. On the other side of the spectrum is Dark Lord, a villainous tactician who commands a supernatural faction made from men, monsters, and dragons. Hailing from the future, Phantom and her Ghost Company are highly skilled in the art of guerrilla warfare and are armed with deadly technology. Weekly War The battle continues with new challenge maps added every week. Complete all five missions within the seven days and earn rewards such as new units, upgrades and currency to build your every-growing army. Multiplayer Multiplied Whose toys are the best? Find out in multiplayer by taking on your friends’ armies in heated 1v1 competition. Take turns protecting your toy box and preparing waves of different enemies for the best attack. If you would rather join up with your bestie and take on other teams of toys in the new 2v2 mode, plan a playdate! Cooperative and Couch Play Team up with a friend to play any of the main campaign, weekly war, survival, or multiplayer maps together! You can play split screen on the same console or invite your friends and play online.