Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard
Dracula, Mavis, and their monster friends have been marooned on the mysterious Lost Islands! Only you, with help from lovable little creatures, the Impa, can reunite them with the rest of the Drac-Pack! Lead your Impa team on daring missions to explore the Lost Islands, and rescue Frankenstein, Murray, and Wayne from fearsome enemies. But hurry – the Drac-Pack’s lives are at stake! Discover new Impa varieties – including Frankenimpa, Wolfimpa, and more – and use their scary skills to battle enemies, solve puzzles, and save your monster friends in a hilarious new adventure that continues the story of Sony Pictures Animation’s Hotel Transylvania 3 movie!