Thief Demo - The Lockdown
The Baron’s Watch have sealed every gate of The City to control the spread of a mysterious sickness called The Gloom. After a heist goes wrong, Garrett the Master Thief attempts to reach his hideout unnoticed. Keep your eyes and ears open - stick to the shadows… they are your only ally. Move silently and use the environment to outwit the enemy to make your way through The City streets undetected.