The Voice of Freedom
You are Benjamin Walker, hero of the Resistance and the most wanted man in America. Now you are risking everything to infiltrate Philadelphia and ignite a revolution that will sweep the KPA out of America on a tide of bloody vengeance. If you fail, all hope for freedom is surely lost...