Unit 4
An evil alien army has stolen the sacred artifact of our heroes tribe while invading their home planet. Similar reports are coming from other planets and the solar system will decay without the power of these artifacts. Our heroes will begin an epic journey to uncover the truth behind this invasion. Who are these aliens? What are they trying to accomplish? Can our heroes recover the artifacts before their entire solar system starts to collapse? Experience the ultimate old-school platforming mayhem: perform impossible tricks, play with your friends and get ready to save the universe! Fast paced platforming action, cooperative gameplay up to 4 players, an elite squad of agents with amazing skills, space travels, exploration, unique missions, fancy characters, epic fights with huge bosses, trade, minigames and much more!