The Metronomicon: Slay the Dance Floor
Save the World from Magical Party Crashers! Packing in a full-fledged story mode with a colorful cast of musically-empowered heroes and villains, The Metronomicon sees you take control a party of eight new masters of the “rhythmic combat arts” to wage musical warfare against a multitude of dance-mongering fiends. Control up to four concurrent heroes as they cast powerful spells, buff their teammates, and beat down their enemies with a variety of magical loot and groovin’ dance moves. The effectiveness of your team is all in the rhythm, so put on your dancing pants, light up dad’s disco ball, and prepare your body for The Metronomicon. Oh, and did I mention couch co-op? Because nothing's better than an armored dance partner. The Metronomicon features a fantastic, fully-licensed soundtrack featuring some of the hottest electronic, synthwave, chiptune and indie artists, including an exclusive track from Jimmy Urine of Mindless Self Indulgence, an unreleased track from Shiny Toy Guns, along with tracks from YACHT, Perturbator, J-Punch, Dj CUTMAN, and many, many more. As much a soundscape as it is a soundtrack, the music behind The Metronomicon is set to be every bit as varied and exciting as the gameplay itself.