Conga Master
The dance floor fills, the line gets longer… come on down, it's time to conga! Shake your virtual hips to the ridiculously fun arcade action of Conga Master as everyone fights to make the longest conga line possible. No rhythm required – anyone can conga! Playing Conga Master couldn't be easier: steer your dancer across the floor, adding people to your line as you go. Longer congas let you add people faster, but watch out for pigs stinking up your line! Even better, drag three friends onto the dance floor for some local multiplayer conga madness and see who'll become the true Conga Master!