101 Ways To Die
In this puzzle-platformer you'll play assistant to mad scientist Professor Splattunfuder - a scientist, inventor and weapons manufacturer of questionable sanity. Nearing the end of his career, he devoted himself to a terrible "recipe book" focused on the death and destruction of his enemies, preferably using the most stylish methods possible. An unfortunate laboratory accident resulted in the destruction of the first draft - now it's down to you to assist him piece the fragments back together. The evil Professor has grown vats full of helpless creatures known as Splatts that he is using to aid him in a range of awful experiments - which is where you come in. Using all your murderous creativity, a generous helping of weaponry, a passing knowledge of physics and a large dose of violence to the poor helpless Splatts, you'll help the Professor rewrite his classic book of recipes, titled... 101 Ways To Die!