Lilith-M
Indie Puzzle Game : Lilith-M, open a journey for you to seek hope. A girl named Lilith, a robot who has some mystery links to Lilith , a steam-punk cyber space, a unavoidable and difficult journey. Can you solve these puzzles for Lilith, and control the robot to find the key to answer? It all depends on you. Game Characteristics: Unqiue design of controling two game characters in one controller with abundant and interesting puzzle design. Steam-punk art style and quantities of character skins give you a colorful game journey. About 40 levels, difficulties from easy to hard, give you a leisure gameplay yet challenge experience. Game story was twisted and touching, bring you laugh and tear.