Vesta
Vesta is a witty 6-year-old girl who lives in a desolate underground maze – the ruins of a once-bright city inhabited by humans and perfect machines. Although this world can be lonely, she is kept company by her friend BOT. It advises her and encourages her to do the tasks she is assigned, although it knows much more than it lets on. In order to survive in this passive yet hostile environment, BOT will give Vesta a real helper – DROID. He may be a bit rough around the edges, but he'll handle physical tasks that would be impossible for a fully grown adult, let alone a little girl. Besides, he is the perfect weapon to defend against the dangers lurking in the remains of this abandoned complex. Join Vesta as she explores various environments over 36 levels full of obstacles and enemy robots. She'll need her brains and DROID's power to traverse this varied landscape, properly manage the little energy left in the complex, solve the numerous puzzles she finds in her path, and even fight to survive. But most of all she will need to discover the truth of this story.