Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict continues the Unreal franchise on Xbox and introduces an evolutionary new gameplay style to the traditional FPS genre: acrobatic melee combat. This highly anticipated sequel features new single-player and multiplayer gameplay, player acrobatics, third-person camera mode, and intense melee abilities. Unreal Championship fans can play as any one of 14 characters from the Unreal universe, each with spectacular new Adrenaline Powers that enable new offensive and defensive combos.