Let’s Sing 2016
Let’s Sing 2016 comes to Xbox One with a chart breaking track list! Plug in your microphones, sing together with your friends or have a solo session to train your Karaoke skills. Discover the various exciting game modes that are quick and easy accessible via the user-friendly interface which gives you direct access to the playlist.