Gear.Club Unlimited 2 - Ultimate Edition
With the pedal to the metal, race along more than 3,000 kilometers of tracks that await you! On the mountainside, through a nature park, in the middle of the desert or along the coast, defend your position in more than 250 races, with championships, exhibition races and Grand Prix. Find all the Gear Club Unlimited 2 content and discover new driving sensations: on simple roads & on tracks, for speed and endurance challenges… but always with prestigious vehicles! It’s up to you to dominate the races and settle your supremacy on your opponents! Embark the Porsche Series and drive legendary Porsche cars such as the 911 930 Turbo, drive iconic endurance cars such as the Ford GT40 MK I Gulf on the official 24H Le Mans racetrack in the Endurance Championship… or just drive for pleasure on multiple surfaces! You will need a lot of talent and persistence, and a big push on the throttle to be the best!