RiftStar Raiders
The Spiral Arm has been plunged into chaos, hordes of WarSwarm, a hive-mind of alien AI, have waged war on humanity, and it’s fallen to the poster boy for the Federation’s ‘Most Wanted’ to save the galaxy… and turn a profit. Enlist your most reliable teammates as Raiders to shoot and loot your way through 9 formidable four player co-op missions, wiping out swarms of aliens, feds and rival pirate gangs in this deep space, top down, shoot ‘em up. Collect perks and loot as you clash with mobs of enemies in intense combat and reap the rewards to craft and upgrade your ship. Customise your spacecraft with tons of combinations to create your perfect loadout, whether you want to be a tank to take the hits, a support to snatch your comrades from the jaws of death, an agile damage dealer and more.