Boom Ball 3 for Kinect
It's boom time again! Boom Ball 3 upgrades the classic Kinect ping-pong game with 50 scenic levels featuring a festival of cute cubic critters. Also includes improved 2-player mode and 3 new difficulty options for novices and veterans alike. Customize your paddles with pictures or take your own photos with Kinect. Suitable for all ages, shapes and sizes!