Gemini: Heroes Reborn
Gemini is a first person action-adventure that allows users to enter into the role of Cassandra, age 20. She is a young woman on a journey of discovery in which she will unlock incredible powers - unique in the Heroes Universe - and solve a mystery in her past. She will be reunited with her long missing family, but not in the way she ever expected.