Instant Indie Collection: Vol. 5
Our Instant Indie Collections bring you three indie hits in one neat package. Human: Fall Flat - An open-ended physics-based puzzle and exploration game set in floating dreamscapes. Your goal is to escape these worlds by solving puzzles with nothing but your wits and physics. Manual Samuel - Meet Samuel, he’s handsome, wealthy and most importantly – dead. A deal with Death gives Samuel one last chance to live again if he can survive a whole day doing everything manually. The Little Acre - While searching for his father, Aidan travels to a strange new world. Lily, his heroic daughter, sets off after him. This lovingly crafted adventure is fully-voiced and with hand-drawn animations.