Tales from the Borderlands - Episode 1: Zer0 Sum
Download Episode One of Tales from the Borderlands, a five part episodic game series from the creators of The Wolf Among Us and The Walking Dead: A Telltale Games Series. Set on the unforgiving world of Pandora after the events seen in Borderlands 2, this is a story full of Borderlands’ trademark humor, following two adventurers on their quest for greatness. You’ll play as Rhys, a Hyperion ‘suit’ with dreams of being the next Handsome Jack, and Fiona, a Pandoran con artist looking to score her biggest ever swindle. Thrown together as unwilling partners in an adventure to recover cash they both think is theirs, their journey will take you on a wild ride where gangsters, bandit lords, and Vault Hunters are just some of the obstacles you’ll encounter, in this new take on the award-winning universe created by Gearbox Software.