Away: Journey to the Unexpected
Welcome to a feel-good FPS! A colorful adventure combining action, negotiation and rogue-lite elements. You play as a kid that is neither a hero nor a warrior. Yet with the power of friendship, you will overcome every obstacle in your way! Choose your path through the levels, uncover the light-hearted story, and above all, recruit allies. All the wacky and powerful characters you meet can be played in first person, and it’s up to you to find the right answers to get them to join your team! Idiotic workmen, mysteries from outer space, oddball friends, and fast combat await! Journey around a colorful world featuring unique visuals, with 2D characters living in a 3D world. Unravel a funny and light-hearted story, with just the right pinch of rogue-lite elements. Befriend and play a large variety of quirky characters, all against the backdrop of the anime-themed soundtrack composed by Kazuhiko Naruse!