Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition
This all-inclusive version comes with all of the previously released DLC, Modes, and Costumes! Save the day as belly dancing half-genie Shantae! Conquer Sequin Land as the evil Risky Boots in ‘Pirate Queen’s Quest’! Swap between Sky, Bolo, and Rottytops in ‘Friends to the End’! And finally, wall-jump as Ninja Shantae, soak up sun as Beach Shantae, serve justice as Officer Shantae! Also includes Tinkerbat Transformation, Blue Shantae & Classic Risky costumes!