The Revolutionary ''Spirit Pack'' includes: - The Red Skull motorbike skin - The Golden skin for your pistol - Early unlocks of the Marksman Rifle, Sniper Scope and Remote Explosives for your Co-Op character And the digital exclusive ''Liberty Pack'' features the Liberty Body Armour and KPA Shock Trooper Helmet! Homefront: The Revolution is an open-world first person shooter where you must lead the Resistance movement in guerrilla warfare against a superior military force. A living, breathing, open world responds to your actions - you and your Resistance Cell can inspire a rebellion on the streets and turn Occupation into Revolution, as oppressed civilians take up the fight. And the single player campaign is just the start – in Co-Op you and your friends can form your own Resistance Cell and become renowned as Heroes of the Revolution.