OlliOlli2: XL Edition
The iconic skater is going all green-screen with a stunning new look, plucking you from the street and dropping you squarely in the middle of the big screen’s most bodacious cinematic locations. The sequel boasts all new Ramps and Epic Hills allowing for monster air and multi-route levels. Further, OlliOlli’s combo system has been expanded thanks to the joy of Manuals, Reverts, Revert-Manuals and Grind-Switching, giving you more control and expression than ever before. Play with friends in ‘Combo-Rush’, a local-multiplayer mode for 2-4 players. Go head-to-head across 100 different levels, and Combo your way to the top of the scoreboard! NOTICE - Achievement progression is disabled in Combo-Rush. To earn Achievements, skate in Single-player modes! OlliOlli2: XL Edition introduces the brand-new Free-Skate mode; extended, chilled levels to learn the ropes, nail those Expert tricks, or simply cruise and flow like never before.