SUPERBEAT: XONiC
SUPERBEAT: XONiC is a brand new rhythm game equipped with a new user interface and over 65 songs for you to rock out with. Depending on your skill level, you can choose between 4TRAX (beginner), 6TRAX and 6TRAX FX (master). Are you ready to groove to our fantastic music selection and master the monster patterns thrown at you? Get your chops up with Free Style for endless game play!