Survivor Mercs
RAGE AGAINST THE MACHINE Roguelite. Horde Survival. Squad-Builder. In a world threatened by M.E.G.A. Corp.’s private robot army, the last bastion of hope for mankind is a bunch of armed lunatics who signed up for a mercenary job. Who's better to lead them than a disposable clone with an unpredictable set of special traits? Welcome to your new assignment, Commander. Take the battle to the enemy and build your underfunded, over-ambitious outfit into an apocalyptic war machine that rids the world of evil billionaire overlords. With all chances stacked against you, this isn’t about glory. This is about the loot! PLAY THE GENETIC LOTTERY Clone your every Commander with randomly selected traits. Can you lead your squad to victory with a hawk-eyed, sly Infiltrator? Or battle solo as a nocturnal, greedy One-Man Army? How about a brilliant, vampiric Ninja? Each combination of traits yields a unique run with its own set of challenges, mechanics, and surprising synergies. Equip your favorite weapon and unleash havoc! But first, you need a squad: BUILD YOUR KILLER SQUAD Assemble your mercenary team from a roster of vigorous fighters. Each Merc totes their own arsenal and personal tactics to tackle the robot horde. Call in your Merc clone reinforcements, pick their optimal specialization tree for your operation, and supercharge their combat effectiveness with hi-tech Gear to build a game-breaking, horde-slaying killer squad. GRAB THE LOOT! Conduct your operations against M.E.G.A. Corp. and its subsidiaries through multiple stages on a variety of procedurally generated maps. Capture objectives to call in reinforcements, fulfill missions, and sack valuable loot. Strike hard and fast! The clock is ticking - each minute on the battlefield means more, stronger enemies. EXTRACT OR DIE! Get to the extraction point and defend it until your choppa takes you to the next stage! Fight and survive long enough to face the unique, massive bosses and their underlings. But beware: it's all or nothing! Die, and lose your loot. Survive, and take home your spoils of war to come back even stronger! BUILD-A-BUNKER! Invest your loot to hire new Mercs, purchase new Gear, expand your bunker HQ with permenent upgrades, or research new traits & weapons for your Commander clones. NO RUN IS THE SAME! Guide your Mercs with tactical abilities or focus on fighting actively in the battle – each Commander clone and loadout offers its own individual tactical choice and style. Experiment to find your optimal squad build for any challenge M.E.G.A. Corp. throws at you. No two runs are the same! TEAM UP! Jump in and out of couch co-op at any time with up to 4 friends who take control of your Mercs to fight alongside you as their glorious Commander!